Başlangıç > Teknoloji > Eğitimde teknoloji devri başlıyor

Eğitimde teknoloji devri başlıyor

Dün akşam haberleri izlerken henüz proje aşamasında olan ve pilot bölge olarak Ankara’da bir ilköğretim okulunun 2 sınıfında denenen bir yenilik dikkatini çekti. Okullarda e-kitap devrini başlatmak üzere hazırlanan projede ders kitapları el bilgisayarlarına yüklenerek dersler interakif bir şekilde işlenecekmiş. Proje hayata geçirilirse 5. sınıftan itibaren kullanılmaya başlanacakmış.

Böyle bir uygulama dünyada ilk kez Türkiye’de kullanılacakmış. Açıkçası bu gelişme beni çok memnun etti ve şaşırttı. Öğrencilerin bu durumdan oldukça memnun olacağı kesin. Bizim zamanımızda yoktu ki böyle şeyler. Bizimkilere bilgisayar aldırana kadar akla karayı seçmiştim. Artık devlet veriyor 🙂

Kategoriler:Teknoloji Etiketler:, ,
  1. Nisan 23, 2009, 12:55 pm

    pc üzerinden kitap okumakmı? heleki o yaşlarda ???? siz birde 20 li yaşlarda deneyin bakalımda gözleriniz ne hale geliyor…
    ne yapacaklarını şaşırdılar şaşırdılar..

  2. Nisan 23, 2009, 4:32 pm

    Aslında pc değil defter boyutunda dokunmatik ekranlı bir zımbırtı adı nedir bilmiyorum. Gerçi ben 13 yaşından beri bu meretin tepesindeyim bazen gözlerim kızarıyor ama zararı ileride çıkıcak kanımca.

  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın